‚Mobilki, mobilki tu Kopciuszek…’

Mobilki nie słuchają Bartłomieja. Słuchają za to Martynki, bo Martynka ma kobiecy głos. Taki trochę piszczący, ale jak się postara, czasem potrafi osiągnąć niemal gardłowe dźwięki. Bartłomiej, za to ma głos iście radiowy i z tytułu swojej płci jest nieustannie dyskryminowany przez Panów Tirowców, którzy są najczęstszymi użytkownikami ustrojstwa zwanego CB radiem. Panowie Tirowcy są bowiem znużeni kompanią innych Panów Tirowców oraz resztą męskiej populacji. Po tym, jak w ciągu ostatniego tygodnia pokonaliśmy z Bartkiem lekką ręką 2000 km zaczynam ich lepiej rozumieć. Sama jestem babą, a brakowało mi innych bab. W ogóle ludzi. I mimo, że wyśmiewałam Bartusia za jego radiowe ciągoty, to z nudów sama skorzystałam z tej zabawki parokrotnie.

‚Tu Kaczor Donald. Jak tam ścieżka na Wrocław, panowie?’

Ścieżka ma się dobrze. Rzepak rośnie i pachnie słodko.

mobilki

‚Myszka Miki dołącza się do Kaczora. Jakieś misiaki po drodze były?

Misiaków ani widu, ani słychu. Za to, jakie zachody słońca!

mobilki3

‚Mobilki, mobilki tu Kopciuszek, zgubiłam bucik. Szczęśliwego znalazcę proszę o kontakt i informację o tym, jak wygląda dróżka na Wrocław’ 

Noł koments. Kawa pomaga na niezdrowe zainteresowanie bajkami Disney’a.

mobilki2

Szerokości! 🙂

