Niskokaloryczne lody? Da się! :-D

Znasz to uczucie, kiedy jesteś na diecie i wydaje Ci się, że wszyscy dookoła są piękni, chudzi i mogą wszystko jeść, a jedynie Ty jesteś grubą baryłą, która powinna wyżyć na listku sałaty tygodniowo? Taa…ja też. Jakby tego było mało, to kiedy siedzisz wieczorem z laptopem na kolanach i oglądasz ukochane seriale przychodzi ona. Ochota na słodycze. Ta wredna siła, która dzień po dniu niszczy nam życie. Kto mógłby pomyśleć, że jeśli włożysz do buzi ciastko, to odpłaci Ci się ono cellulitem na prawym udzie (i na lewym też, skoro już przy tym jesteśmy)? Nikt przy zdrowych zmysłach patrząc na czekoladowego muffina, pucharek lodów, czy pysznego drinka nie widzi magicznie pojawiającej się na ciele skórki pomarańczowej (i nie mam tu na myśli tej apetycznej, kandyzowanej, którą dodajemy do ciast) ^_^

lody

Ja w takiej sytuacji sięgam po domowe lody na bazie bananów z dodatkiem innych owoców – truskawek, owoców leśnych, czy czegoś innego, co nadaje im ładny kolor. Dlaczego? Nie od dzisiaj wiadomo, że jemy oczami i jeśli mam przed sobą śliczne truskawkowo-bananowe serduszko, to rezygnacja z tabliczki czekolady jest o niebo łatwiejsza 😉

Sposób przygotowania sorbetu jest maga prosty – wystarczy zblendować banana (i tu ciekawostka – nawet mój facet nie zauważył, że w tych lodach brakuje śmietany, banan sprawdza się więc idealnie :-D). Do tego należy dodać jakiekolwiek mrożone owoce, przelać do foremek, wstawić do zamrażalnika na minimum godzinę i delektować się smakiem 😉

lody2

