Walentynkowe Śniadanie vs. Zdrowe Odżywianie

‚Martynka, ja już nie mogę jeść tej owsianki!’

Jak każdy mężczyzna, Bartek do życia potrzebuje panem et circenses – chleba i igrzysk. Z nastawieniem na chleb, bo igrzyska potrafi sobie sam zorganizować, a przygotowanie zdrowego posiłku jest ewidentnie ponad jego możliwości.

Z moją pamięcią do dat, bywa kiesko – potrafię zapomnieć o urodzinach bliskich, mimo że są na stałe wpisane w kalendarz google, a niedawno posunęłam się nawet do przeoczenia daty moich własnych imienin. Zapomniałam też o Walentynkach. No, ale od czego ma się przyjaciół – Marta oświeciła mnie dzień wcześniej, na godzinę przed zamknięciem sklepów. W tak krótkim czasie znalezienie prezentu nie wchodziło nawet w rachubę, ale spożywcze zakupy celem wykonania pysznego śniadanka dla pasibrzucha już tak 😉

śniadanie2

A menu wyglądało tak:śniadanie3

Orkiszowe serduszko dla Bartusia ❤

śniadanie4Kawa z kozim mlekiem – podobno zdrowsze od krowiego 😉

śniadanieUśmiechnięte placuszki z mąki orkiszowej z twarogiem i owocami – bez cukru i tłuszczu! 😉

śniadanie5

A na deser koktajl truskawkowy 😉

Pycha!

